dla łucji i Mosi

Dziękuję za przyjaźń, Którą obdarzasz, Nie chcąc nic w zamian, Dziękuję za pogodny uśmiech, W którym szczerość odnajduję. Za ciepłe słowa, Które wciąż pamiętam Za oczy pełne troski, Kiedy coś mi się dzieje Za cierpliwość i wyrozumiałość.Dla moich pochmurnych dni. Za trwanie przy mnie, kiedy mi smutno. Dziękuję za zaufanie, Że nie wątpisz.Nawet kiedy wszyscy inni tracą nadzieję. Dziękuję za wszystko mój przyjacielu...!
Chcę byś wiedziała ile dla mnie znaczysz Od kiedy cię poznałam zrozumiałam, że nie jestem sama, nigdy wcześniej nikogo takiego nie miałam, chociaż bardzo chciałam, myślę,że zostaniemy przyjaciółmi na całe życie, nie tylko w internecie.

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

dostałam maila

Poczta Polska zatrudni więcej osób z niepełnosprawnościami

moje dzieło